Известие

Collapse
No announcement yet.

Датчика за маслото свети при наличие на достатъчно масло в двигателя.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Датчика за маслото свети при наличие на достатъчно масло в двигателя.

    Здравейте,

    Имам такъв проблем: Когато колата загрее (Alfa romeo 33 Boxer 1.4) при ниски обороти, при маневри за обръщане или при празен ход, датчика за маслото почва да свети. При натискане на газта изгасва, но при отпускане пак свети. Лятото го правеще когато температурата стане към 60-70 градуса, но сега към 40 градуса като е малко загряла свети датчика. Сменяла съм маслото преди 3000 км. По принцип съм на газ, но карам и на бензин, особенно зимата на къси разстояния.
    Бихте ли ми дали съвет каква може да и причината.

    Благодаря Ви предварително.
    Last edited by Alexa; d.m.y г., 20:02.

  • #2
    И аз имам подобен проблем.Като карам колата в софийските задръстваня, след като загрее добре на празен ход ми мига лампана за маслото.Иначе масло има и е на около 1000км.
    sigpic
    Alfa Romeo 33 1.5iE-EX
    BMW E30
    BMW E36

    Comment


    • #3
      Мисля, че датчика не е проблема, защото свети при едни и същи условия а не постоянно. В движение не свети, само напразен ход. Намерих стара такава тема и казват, че може да е масления филтър, ако не е качествен. Мисля да започна със смяна на масления филтър, въпреки че моя е на 1000-2000 км., ще сложа Filtron или Clean, били по-добри от Bosh.
      Last edited by Alexa; d.m.y г., 15:13.

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Alexa Покажи съобщение
        Мисля, че датчика не е проблема, защото свети при едни и същи условия а не постоянно. В движение не свети, само напразен ход. Намерих стара такава тема и казват, че може да е масления филтър, ако не е качествен. Мисля да започна със смяна на масления филтър, въпреки че моя е на 1000-2000 км., ще сложа Filtron или Clean, били по-добри от Bosh.
        Моя датчик беше изкормен ... помисли, може и това да е решението. За аналог ти давам факта, че същите лъжливи предупреждения дават и смотаните кабели на накладките.
        33 16v/MR2 SW20/S3 8L

        Comment


        • #5
          Колега пробвай да долееш още малко масло да е малко над максимума !
          Може да е и от запушен маслен филтър но едва ли на 2000 км ще се е задрастил !
          Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

          Comment


          • #6
            лагерите за аут.Следва аутопсия.
            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

            Comment


            • #7
              имаш маи лагери за смяна,а може и маслената помпа да не дава добро налягане.мисля че трябва да провериш налягането наи-напред на помпата.на маслопровода има една тапа в горния краи на блока,там навярно ще може да се постави датчик за налягането,което създава маслената помпа.маи-че 2 атмосфери трябва да е при ниски обороти.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от hristo58 Покажи съобщение
                имаш маи лагери за смяна,а може и маслената помпа да не дава добро налягане.мисля че трябва да провериш налягането наи-напред на помпата.на маслопровода има една тапа в горния краи на блока,там навярно ще може да се постави датчик за налягането,което създава маслената помпа.маи-че 2 атмосфери трябва да е при ниски обороти.
                То трябва ама коя стара кола го има.И 0.8 да е на празен ход и при загрял мотор е добре.Другото,което се сещам е да задам риторичния въпрос :А колко са ти оборотите на празен ход,колега.Да не са малко!?
                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                Comment


                • #9
                  Карах колата на диагностика, казаха че оборотите са ок, но въпреки това един приятел ги качи малко от някаква врътка на газта. Колко трябва да са оборотите при празен ход реално? И как могат да се увеличат, в случай че са ниски, защото на всички първото предположение е че проблема е от ниски обороти, защото реално лампата свети найстина при ниски обороти - на празен ход, в движение не свети. Вчера ми казаха, че маже да е от маслото. В момента карам с 15/40 Mobile Super, до момента съм навъртяла 3000 км. с него. Масления филтър казаха, че бил хубав. Маслената помпа не е проверявана. Колата е на 175 000 км.Работи си перфектно, навъртяла съм с нея 30000 за 2-3 години, но това се случина предишната смяна. Сложихме на послената смяна на маслото и добавка за масло, но това намалисамо разхода на масло, защото при предишната смяна съм доливала сигурно поне 3-4 литра за 10000 км. Сега от 3000 км не съм доливала, защото маслото си е до средата. Вчера обиколиж 3 сервиза и нищо. Казаха ми единствено, че мога да сложа по-гъсто масло. След няколко дена имам и уговорка да ми измерят компресията и да проверят датчика. Надявам се тогава да стане ясно какъв е проблема.
                  Last edited by Alexa; d.m.y г., 12:37.

                  Comment


                  • #10
                    Оборотите са си били винаги еднакви на сичкки бензинови двигатели 900об/м Подобен проблем с маслоъо имах и аз.Обаче моя проблем беше савсем друг колата беше стояла година в гараж и на маслото му се беше ебаля маиката.Смених го и всичко си доиде на мястото. А при тебе наи много датчика нещо да се ебава.Виж някои познат колега с сащия модел и пробваи с неговия датчик нищо няма да загубиш поне ще разбереш дали е от него без да даваш пари на вятара.!!!!!!
                    Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

                    Comment


                    • #11
                      Алекса,първо дай повече инфо за колата.Ти може да се криеш,колкото искаш,но нас ни интересува модела и.Иначе няма как да ти дадеме смислени съвети.Все пак,всички алфи имат колянови валове от хром-молибденова стомана и това е най-здравата им част.Преведено на човешки език,износват по три комплекта основни и биелни лагери , без шлайфане на вала.Да,но ако ги смениш навреме.Кажи от къде си,какъв е модела и тн.,за да можеме да те насочим към съответния човек.Сега само хвърляме на боб.То за тая работа,като специалис го сочат Търтея,но това е тема за друг раздел.Не се хвърляй на първото предположение.Във форума има кадърни колеги,които могат да ти разрешат проблема,но трябва ИНФО!Писането с главни букви се възприема,като викане!Това само за сведение!Дръж ни в течение!Поздрави!
                      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                      Comment


                      • #12
                        па тя колежката къде е писала с главни букви
                        33 16v/MR2 SW20/S3 8L

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от -Kris- Покажи съобщение
                          па тя колежката къде е писала с главни букви
                          Аз писах и поясних,какво означава.От къде си въобгъзи,че е колежка!?
                          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                            Алекса,първо дай повече инфо за колата.Ти може да се криеш,колкото искаш,но нас ни интересува модела и.Иначе няма как да ти дадеме смислени съвети.Все пак,всички алфи имат колянови валове от хром-молибденова стомана и това е най-здравата им част.Преведено на човешки език,износват по три комплекта основни и биелни лагери , без шлайфане на вала.Да,но ако ги смениш навреме.Кажи от къде си,какъв е модела и тн.,за да можеме да те насочим към съответния човек.Сега само хвърляме на боб.То за тая работа,като специалис го сочат Търтея,но това е тема за друг раздел.Не се хвърляй на първото предположение.Във форума има кадърни колеги,които могат да ти разрешат проблема,но трябва ИНФО!Писането с главни букви се възприема,като викане!Това само за сведение!Дръж ни в течение!Поздрави!
                            Колата е Alfa romeo 33, 1.4 ie Boxer,1994 година, 175 000 км. Намирам се в Смолян. Тук до колкото аз знам няма майстори за такива двигатели. Ако вие познавате някой и можете да ме насочите ще съм благодарна.

                            Карам колата с този проблем близо година. Монтьор ми каза, че ако проблема е в двигателя до сега за това време да е блокирал, което ме успокоява, че не е нищо сериозно. Проблема е на лице само когато я карам в града, само тогава като загрее лампичката започва да светии с натискане на газта изгасва. Маслото е 15/40 Mobile Super на 3000 км.

                            Това е ....

                            Comment


                            • #15
                              Добре,Алекса и мене ме заблуди.Така описваше проблема,че те помислих за момче.Мой пропуск.Аз си ВЪОБГАЗИХ.Крис те хвана.Добре!Маслото за нашите е Селения-всичките модификачии,без тези за дизел и Аджиптн 10В-50.Майната му на маслото.Дръж си я в обороти и когато можеш се обади на колегите в Пловдив.Сектата там е силна.Търси сектанти в Смолян.Последния път видях много Алфи там,но явно не са организирани.Успех Алоекса във форума!
                              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                              Comment

                              Working...
                              X